vineri, 20 februarie 2015

Un loc pe raftul meu (V)


Bună dimineața,

Am venit spre a „mă lăuda”. Iarăși! Săptămâna aceasta a fost frumoasă și, hehe, numai bună pentru a-mi face plinul de cărți. Am adăugat câteva titluri în bibliotecă, iar cum, fi-ar, nu mai am loc și trebuie să le pun culcate în fața celorlalte. Trebuie neapărat să fac ceva!


„Fata cu picioare de sticlă”, Ali Shaw. Romanul acesta este foarte frumos, cu respirații magice, miraculoase. O puteți comanda de AICI, la un preț super. Iar coperta este minunată.


„Păienjenel”, de Patrick McGrath. Mi-a plăcut mult descrierea. Puteți comanda de AICI.


„Fiecare pentru sine”, pentru că prezintă povestea Titanicului din perspectiva unui călător. Evident, ficțional, dar tot te prinde. Puteți comanda de AICI.


Pentru că m-am îndrăgostit de această scriitoare încă de la romanul „Seara cântărețelor”. Puteți comanda de AICI.


Descrierea suna chiar bine. 


Întotdeauna m-a atras lumea rusească, motiv pentru care m-am gândit să-mi cumpăr această carte la un preț super bun. O puteți comanda de AICI.

De asemenea, am primit de la cei de la Leda un cadou super drăguț, un tricou și un CD după o carte. 


La Blind Date with a Book, organizat AICI, am avut fericirea de a primi cele două volume din „Doamna de Monsoreau”, de Alexandre Dumas. Abia aștept să le citesc!

Voi ce v-ați mai cumpărat? O zi frumoasă!
 

8 comentarii:

  1. Frumos, frumos. Felicitari! Si eu am reusit sa-mi cumpar cateva carti si sunt foarte fericita.
    Daca mai vrei o carte in plus in colectia ta, poti participa la concursul pe care il organizez.
    http://intheheartofthewords.blogspot.ro/2015/02/concurs-ingerul-mecanic.html

    Sper sa participi!
    Pupici ♥

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mădăăăă! Mulțumesc mult, sunt frumoase, nu, nu? (smirk) Mulțumesc mult pentru invitație, oricum te urmăresc și știam de concurs, mi-a apărut pe timeline imediat ce ai postat. M-am înscris, „may the odds be in my favour”. Pupici!

      Ștergere
  2. Superbe noile achiziții! :D
    Spor la citit, așteptăm să revii cu păreri despre fiecare. :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Îți mulțumesc frumos, cu siguranță voi reveni cu păreri imediat ce le termin. Tocmai am dat gata „Fata cu picioare de sticlă”, de Ali Shaw și, cum termin recenzia, o postez. Mulțumesc pentru frumoasa-ți prezență pe acest micuț blog. Multe salutări și spor la lectură!

      Ștergere
  3. Pe când încercam prima dată să comentez la această minunată postare voiam să îţi zic că mi-am luat Alba-ca-Zapada de Donald Barthelme (extrem de ieftin), pe care încă nu am apucat să o citesc. Şi că a, câştigat o carte de poezii cu autograf :D. Şi că vreau şi eu ce ţi-ai luat tu (cel mai mult Fiica alchimistului :D)

    RăspundețiȘtergere
  4. „Alba-ca-zăpada”? Hmm, povestea copilăriei? Sau variantă modernă? Oo, felicitări. Nu prea mă omor eu cu poezia, dar Stănescu mă atinge la inimă. Și, pe acolo, pe Bacovia. :) E superbă „Fiica alchimistului”, o poveste de dragoste în care apar două contradicții - iubirea fizică și cea pentru descoperire, pentru alchimie, mânată de dorința tatălui.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. O variantă modernă, cât se poate de realistă, abia aştept să o citesc.
      Mie poezia mi-a plăcut întotdeauna, când eram mică scriam poezii, mai am si acum câte o scăpare :))

      Ștergere
    2. A. Ok, sună interesant, am să o caut și eu. Luminează-mă și pe mine, ce poezii? :D Mă găsești pe chat.

      Ștergere