joi, 21 septembrie 2017

Vânătoare de cărți la Iași, în pregătirea FILIT


Salutare,

a venit toamna, acoperă-mi inima cu ceva, tralala, cu o carte bună, aș zice. Nu? Iar recomandările FILIT sunt printre cele mai bune, credeți-mă.

„Andreea Ignat, coordonatoarea comunității locale de bloggeri Social Media Iași, prezintă inițiativa și modul de participare: „Când vine vorba de evenimente de calitate în Iași, bloggerii locali sunt primii care se alătură în susținerea și promovarea lor. Pentru că ne pasă de comunitatea ieșeană și știm că doar împreună putem mișca lucrurile în direcția cea bună. Și cum noi suntem mari iubitori de cărți, iar meseria de blogger nu înseamnă doar a scrie, ci și a citi, ne-am implicat cu mare drag și entuziasm și în a cincea ediție FILIT. Și pentru că meseria de blogger mai înseamnă și să-i inspiri pe cei care te citesc, am dat drumul unei vânători de cărți scrise de autorii FILIT, vânătoare prin care îndemnăm comunitatea să caute cărțile ascunse de noi prin oraș, să le citească și să vină cu ele la FILIT, pentru a-i cunoaște pe scriitori. Credem că implicarea bloggerilor în acest festival va aduce proiectului o mai mare vizibilitate online și o mai mare aplecare către cărți a cititorilor de bloguri.” (sursa: http://www.filit-iasi.ro/vanatoare-de-carti-la-iasi-pregatirea-filit/)

Și eu, la rândul meu, am fost „nevoit” s-acund o carte. Câteva indicii, ca să vă pun spiritul justițiar, să spun așa, la muncă: e un loc frumos în care merge, zău de nu, să citești o carte bună, s-admiri natura sau, pur și simplu, să te plimbi în afara mării de oameni. Sincer, mereu merg cu drag pe-acolo, pentru că-mi amintește de cât de frumos este Iașiul nostru! Cât de frumos este! 

Indicii despre unde se găsesc cărțile scrise de autorii prezenți la FILIT se pot afla urmărind bloggerii înscriși în campanie:

Ca în fiecare an, festivalul FILIT reunește o mulțime de scriitori români și internaționali, dar și traducători, editori, coordonatori și așa mai departe. Pentru mine, câteva dintre cele mai de preț nume de anul acesta sunt: Dora Pavel, Rita Chiran, Svetlana Aleksievici, Ioana Nicolaie, Tatiana Țîbuleac, Adina Popescu, Lisa Strømme, dar lista ar continua și nu m-aș mai opri. Particip în fiecare an cu aceeași emoție de a-mi întâlni scriitorii preferați, pe care-i stimez și respect. Programul FILIT a fost afișat AICI, așa că aruncați o privire și, de cum puteți, dați-vă o întâlnire de-o viață cu scriitorii voștri preferați.

Lecturi frumoase și, dacă tu ești norocosul care a găsit cartea, trimite-mi o poză, un selfie, pentru a ști că a ajuns pe mâini bune. Pace în suflet, dragi cititori!

2 comentarii:

  1. Am văzut și eu pe Facebook ceva despre acest filit. Însă sunt in ceata..

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. A fost un festival superb, am să fac curând o postare despre!

      Ștergere