vineri, 4 decembrie 2015

Ce-am citit în luna noiembrie


Salutare,

Îmi pare rău pentru absența de pe blog, dar am un program super-mega-gica-ultra încărcat, Doamne, abia-mi mai văd de ce e de făcut pe-aici. Ce-i drept, na, îs a doișpea, nu prea-mi permit să dau cu piciorul. Mă conformez, mă pliez, văd eu cum o scot la un capăt.
Într-o altă ordine de idei, romanul meu mai are puțin și-apare. Cărțile-s la tipografie, undeva pe zece-unșpe o să apară. Așa mă bucur, eh!

În orice caz, vă anunț că pe 16 decembrie, ora 18, va avea loc lansarea în București, la Librăria Mihai Eminescu, iar pe 20 decembrie voi avea lansarea în Iași, la Cărturești, Palas Mall. Dacă aveți drum sau zi liberă, vă aștept cu mare drag să vorbim despre to ce vreți. :) Ar fi o mare plăcere!

Trecând la lecturile mele din noiembrie:
  1. Grey” de E.L. James - 3 steluțe pe Goodreads;
  2. Lungul drum spre casă” de Louise Penny - 5 steluțe pe Goodreads;
  3. Fascinația” de Sylvia Day” - 3 steluțe pe Goodreads;
  4. Cruciada copiilor” de Florina Ilis - 5 steluțe pe Goodreads;
  5. „Arta conversației” de Ileana Vulpescu - 5 steluțe pe Goodreads;
  6. „Până și asta o să treacă” de Milena Busquets - 5 steluțe pe Goodreads;
  7. Portretul vieții unui orfan” de Ionuț Tănase - 5 steluțe pe Goodreads;
  8. „De ce fierbe copilul în mămăligă” de Aglaja Veteranyi - 5 steluțe pe Goodreads;
  9. „Necunoscutul” de Alexandra Gheorghe - 5 steluțe pe Goodreads;
  10. În aerul rarefiat” de Jon Krakauer - 5 steluțe pe Goodreads.
 Cam acestea sunt cărțile pe care le-am citit luna trecută. Acum citesc Fata cu portocale, puțin dezamăgitoare, din cauza faptului că m-am prins care-i treaba cu portocalele. Și cu fata. Voi ce mai citiți, în rest? :) Week-end plăcut și numai bine!

2 comentarii:

  1. Vaiii, Andrei, din nou m-ai depășit!
    Sunt superbe cărțile,şi recenziile, de asemenea!
    Nu am mai trecut pe aici pentru că nu am mai intrat demult.
    Oricum, lecturi plăcute, numai bine şi succes la şcoală!

    Daria

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Hehe, Daria! :D Mulțumesc. Aștept să văd și eu cu ce te mai lauzi tu! :)

      Ștergere