sâmbătă, 29 noiembrie 2014

Concurs sponsorizat de Libris.ro

Salutare,

Iată-ne la un nou concurs, de data aceasta sponsorizat de către librăria online Libris.ro. Vreau să le mulțumesc mult pentru această sponsorizare și sper că vă veți aduna cât mai mulți, credeți-mă, premiul merită.

Așadar, ca să intrați în concurs trebuie să urmăriți acești pași:

  1. Like paginii „Unwritten words” și „Libris” (de asemenea, dacă doriți puteți da like și celorlalte pagini din pagina principală a blogului);
  2. Distribuie link-ul concursului pe un site de socializare, apoi lasă-mi link-ul;
  3. Urmărește blogul prin GFC, după care lasă-mi numele cu care îl urmărești;
  4. Recomandă acest concurs apăsând pe „g +1”;
  5. Urmărește blogul prin E-mail și lasă-mi E-mail-ul cu care îl umărești;
  6. Oferă-mi feedback-ul tău privitor la blog și eventuale sfaturi privitoare la aspectele la care ar trebui să mai lucrez;
  7. Răspund la întrebarea următoare: care e cartea ta preferată și de ce, iar dacă ai putea schimba ceva la ea, ce anume ai schimba?
Premiul constă într-un voucher de 40 de lei pentru orice achiziție de pe Libris.ro! De nerefuzat, așa-i? Așa-i!

Mulțumesc celor de la Libris încă o dată, vă aștept în număr cât mai mare și cât mai doritori de câștig. Concursul va dura până pe la sfârșitul lunii decembrie, dacă se vor fi adunat minim 25 de participanți. În caz contrar, concursul se va prelungi până când numărul de parcipanți va fi ales. Câștigătorul va fi ales dintre concurenții cu răspunsuri cât mai interesante, astfel încât să mă convingă, chiar, să citesc cartea descrisă!

Mult succes, vă aștept!
Andrei


14 comentarii:

  1. Răspunsuri
    1. Aw, Andreea, mulțumesc, la mulți ani și ție. Te invit la un concurs frumos!

      Ștergere
    2. 1. Fb: Ilie Andreea
      2. Share:https://www.facebook.com/ilie.andreea.583/posts/819434561433236
      3. Gfc: Andreea Ilie
      4. Google+: https://plus.google.com/u/0/104986104795146182286/posts/MTHPMr9wqPD
      5. Email: deea_princes95@yahoo.com
      6. In primul rând, îmi place foarte mult aspectul blogului! <3 Ai mai putea să faci o rubrică în care să ne recomanzi săptămânal o carte, poate un film sau o melodie, inspirate din cărţi. :D
      7. O carte preferată a fost şi este "Mândrie şi prejudecată" de Jane Austen. Elizabeth şi Darcy sunt două personaje şi personalităţi puternice, genul acela de personaje pe care nu le-ai vedea niciodată împreună, pentru că nu s-ar suporta şi, totuşi, exact genul acela de personaje între care s-ar putea înfiripa dragostea. Le-am adorat replicile pline de ironie şi comportamentele contradictorii. Plus faptul că această carte mi-a deschis apetitul pentru citit.
      Sincer, nu aş schimba absolut nimic la ea, îmi place aşa cum este! <3

      Ștergere
  2. 1. Facebook: Am dat like (DoubleJo Joo)
    2.4. Share si recomandare https://plus.google.com/112432247859832590931/posts/5SgCsxkTJsk
    3. GFC: Madeline McKaler
    5. broadhorizons@rocketmail.com
    6. Blogul este genial, are un aspect foarte dragut si placut si ma bucur ca ai ajuns atat de departe.
    7. Seria Instrumente Mortale. Nu as schimba nimic la ea. Este perfecta, Plina de mister, actiune, suspans, dragoste.

    Multumim pentru concurs, Anndrei. La multi ani ! ♥
    Pupici ♥

    RăspundețiȘtergere
  3. 1. Fb: am dat like la ambele pagini cu numele Alina Stoian Sampetru
    2. Share FB: https://www.facebook.com/alwssa/posts/998358356847870?pnref=story
    3. GFC: Alina Sampetru
    5. alina_stoian88@yahoo.com
    6. In primul rand LA MULTI ANI!!!! Imi place foarte mult recenziile realizate de tine si cartile pe care ni le prezinti. Blogul arata foarte bine si imi place la nebunie header-ul, it's brilliant!!!
    7. Cartea mea preferata este Mandrie si prejudecata de Jane Austen. Stiu ca la prima vedere pare o carte siropoasa, dupa ce o citesti iti dai seama ca te-ai inselat. Povestea de dragoste dintre Lizzie si Mr. Darcy nu este povestea pasionala pe care o gasesti in majoritatea romanelor de dragoste, este istoria a doua persoane ce se iubescintr-o lume condusa de etichete si reguli stricte in care totul le este potrivnic. Mandrie si prejudecata este un roman satiric, plin de umor, cu replici geniale, personaje bine schitate cu personalitati puternice. Poate fi citit atat de fetitele in cautarea unor povesti geniale de dragoste, dar si de barbatii care doresc sa cucereasca o fata si nu stiu cum. Ce as schimba la aceasta carte? Poate as mai lungi putin deznodamantul :)

    Multumim pentru concurs si la cat mai multe postari reusite!

    RăspundețiȘtergere
  4. 1Am dat like ambelor pagini cu numele Diana Ciotmonda
    2.Share: https://www.facebook.com/ely.elena.5099/posts/390812827752257?pnref=story
    3.Nume GFC: Dya Ciotmonda
    5. e-mail: dya_mary_girl11@yahoo.com
    6. Chiar dacă de curând am dat de acest blog, pot spune că e pe placul meu. Îmi place mult tema, care e ușor accesibilă și are un aspect genial. În plus, blogul acesta mă face să mă simt bine(habar n-am de ce...)
    7. Probabil, oricăriu cititor înrăit îi e greu să aleagă o carte preferată dintre atâtea cărți citite. Totuși, vine un moment când ești pus în situația dificilă de a alege. Ei bine, eu răspun de fiecare dată sigură pe mine și cu mare drag la întrebări de genul, în ciuda faptului că am citit destul de multe cărți. Nu mi-e greu să aleg pentru că știu exact care e cartea care mi-a schimbat viața(și nu exagerez): Hoțul Fulgerului(primul vol din seria Percy Jackson și Olimpienii scrisă de Rick Riordan). Nu e o carte clasică, nu e o carte cu multe filozofii, nu e o carte obligatorie în programa școlară, nu e o carte populară și nu e, nici pe departe o carte supraapreciată. Și totuși e cartea mea preferată. De ce? Ei bine, pentru că, această carte a fost cea care m-a îndrumat să citesc, care m-a convins mai exact să încerc și alte cărți. Aceasta e prima carte pe care am citit-o cu drag, fără să îmi fie impusă. E prima carte pe care am citit-o până la sfârșit cu sufletul la gură și e prima carte care a avut un impact puternic asupra mea. Nu conținutul, ci esența ei mi-au deschis porțile către lumea cărților și m-a făcut să devin dependentă de citit. De mică eram pasionată de legendele Olimpului și de cele ale Egiptului Antic. Când am dat de o carte care să aibă la baza ei subiectul ;zeii din Olimp, am vrut neapărat să o citesc. Fiind considerată o carte pentru copii mici, Hoțul Fulgerului nu e deloc așa. Se poate încadra în orice categorie de vârstă, dar faptul că e recomandată celor mai mici alungă cititorii, creându-le o impresie greșită. Sincer, pe mine nici nu mă interesează ce părere au alții despre această carte și serie în general. Eu știu doar că o iubesc, o ador, datorită faptului că îmbină perfect elementele fantasy, cu cele contemporane și cu cele legendare. Perfecțiunea pură.
    Dacă ar fi să schimb ceva la ea...ei bine, aș schimba filmul. Știu că sună ciudat, dar filmul e unul dintre factorii care ține cititorii la distanță, pentru că e relativ îngrozitor. Nici măcar nu aș putea să compar vreodată filmul cu esența cărții, pentru că, în general o carte nu se compară cu filmul.
    Revenind, cartea aceasta e preferată mea, deoarece a avut un impact profund asupra gândirii mele și recomand întreaga serie tuturor iubitorilor de fantasy și nu numai.
    Mulțumesc pentru concurs!

    RăspundețiȘtergere
  5. Buna.Particip si eu.
    Share :https://www.facebook.com/fairytalela/posts/1521264938142767
    Fb: Ella Pop
    GFC: Ella Fairytale
    email: fairytaleingeras@gmail.com
    Am multe carti preferate de exemplu Anna Karenina, as schimba finalul, mi-as dori ca Anna sa nu se sinucida.Succes!

    RăspundețiȘtergere
  6. 1. Am dat like ambelor pagini cu numele “Bianca Meşteru”
    2. https://www.facebook.com/byank.mesteru/posts/774928669249051
    3. GFC: Bianca Meşteru
    4. https://plus.google.com/111951532268393431623/posts/7yqXxMiHkGd
    5. E-mail: byank_mp@yahoo.com
    6. Un blog „viu”, în care ai reuşit să impregnezi sentimentele şi gândurile tale cu uşurinţă pentru simplul fapt că sunt sincere.
    7. „Tess d’Urberville” este un roman care prezintă o dragoste nimicitoare, care distruge psihic şi erodează sufletul până la temelii, ceea ce m-a impresionat propriu-zis. Nu aş schimba nimic la ea. Thomas Hardy a reuşit să transfigureze emoţii puternice, aducând, în prim-plan, o femeie extrem de puternică cu pregnanţă tipologică.

    RăspundețiȘtergere
  7. 1. Fb: Ema Georgiana
    2. Share: https://www.facebook.com/ema.georgiana1985/posts/749399335137002
    3. GFC: Ema
    4. G+1: Emanuela Bercaru; https://plus.google.com/106230889992524193236/posts/BeX93SUycsV
    5. Email: insideovi2005@yahoo.com
    6. Ai un blog interesant, care ajunge la sufletul cititorului. Daca doresti o sugestie, ar fi fain ca cititor autorizat :P sa faci un top al cartilor, sa pui tot ce ai citit intr-o ordine. Asa cineva care chiar apreciaza modul tau de gandire si se regaseste in ceea ce scrii poate sa aleaga ce sa citeasca in functie de preferintele tale.
    7. Poate ca pentru multi nu este impresionanta, insa cartea care m-a influentat cel mai mult este Adam si Eva, de Liviu Rebreanu. Ideea cartii este una orientala, aceea a metempsihozei si priveste iubirea a doua persoane care se regasesc de-a lungul a 7 vieti. Este impresionant zbuciumul sufletesc, cautarea necontenita a sufletului pereche si regasirea acestuia doar pentru a-l pierde din nou... Mi-a placut cartea atunci cand am citit-o, insa cu adevarat m-a impresionat atunci cand am trait sentimentul de "cunoastere dintotdeauna" atunci cand am intalnit pe cineva, atunci cand, desi nu ma gandeam ca o sa se intample vreodata, am ajuns sa cred in metempsihoza, pentru ca altfel nu s-ar putea explica anumite lucruri...
    Ai intrebat ce as schimba la ea: finalul. Nu dau mai multe detalii, pentru ca ar insemna sa fac spoiler, si atunci n-ar mai avea rost sa o citesti. :)

    RăspundețiȘtergere
  8. 1. Like cu nick-ul Alexandra Ali
    2. Share: https://www.facebook.com/alexandra.ali.7739/posts/328913993968431
    3. GFC: ma repet, tot Alexandra Ali
    4, G+: https://plus.google.com/u/0/+AlexandraAli/posts/8zfJ7NXNSVr
    5. gmail: sutzu punct miri arond
    6. Imi place tema simpla si antetul blogului, faptul ca ai creat pagini speciale pentru categorii separate. O singura chestie ti-0as sugera: blogul sa fie pe 3 coloane ...adica sa ai si in stanga o coloana, numai pentru sponsori si/sau concursurile active pe blog. De ce? E cam greu de dat in jos, cand ceea ce ma intereseaza pe mine, ca si cititor, ar putea fi mai la vedere, chiar in timp ce citesc un articol. Coloana din dreapta sa fie despre tine si articolele de pe blog, ce mai citesti etc.

    7. Cred ca inca sunt usor suparata, daca poti fi asa, pe Alexandre Dumas pentru ca mi-a omorat eroul copilariei: D`Artagnan. Am citit toate cartile lui, mai ales cele in care aparea capitanul D`Artagnan, si filmele le-am vazut pe toate. Poate ca as schimba faptul ca a murit, dar macar a murit in batalie, cum ii placea lui. :)

    RăspundețiȘtergere
  9. FB/GFC, Google +: Anca Ciochina
    share:https://www.facebook.com/anca.ciochina.9/posts/943213779029961?notif_t=like
    mail: ancadt@gmail.com
    Imi place blogul asa cum este, desi as pune si un buton pentru cautare
    Legat de carti chiar nu te inteleg, cum poate un om care iubeste lectura sa vorbeasca despre o singura carte preferata? Cred ca am 100 de carti preferate. Totusi, daca ar fi sa aleg una la care sa schimb ceva aceea ar fi Ma numesc Salma de Fadia Faqir. Mai exact, daca as putea sa ii spun Salmei ce sa faca as invata-o cum sa se foloseasca de legi astfel incat sa isi aduca fetita in Anglia cat mai curand, cred ca daca as fi fost in locul ei aceasta ar fi fost prima mea grija...

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Bună ziua, Anca.
      Mulțumesc frumos pentru comentariu, dar acest concurs a luat sfârșit, câștigătoarea fiind Biana Meșteru. Voi modifica în postare și voi menționa acest lucru.
      Oricum, apreciez interesul tău pentru lectură și carte, te aștept la celelalte concursuri active.
      O zi faină!

      Ștergere