duminică, 21 decembrie 2014

Câștigătorii concursului „Comentează și câștigă”


Salutare,

A venit timpul să închei și acest concurs.

După ce am numărat comentariile postate de către voi, câștigătorii sunt următorii:
  1. Stan Georgiana;
  2. Roxana Popa.
Vă rog să mo contactați la adresa andrei.cioata17@yahoo.com cu datele necesare primirii premiilor (adresa, nume și prenume, cod poștal); iar tu, Georgiana, te rog să-mi spui aici pe blog ce cărți dorești să primești. Cărțile rămase vor fi primite de către Roxana.

Zi frumoasă și vă mai aștept, în curând, la un alt concurs!

6 comentarii:

  1. Multumesc! Mi-as dori Oameni de hartie si Amintiri.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Meritul tău, Georgiana. Așadar, Roxanei îi vor reveni celelalte două cărți. Am să încerc să le pun mâine, s-aveți parte de sărbători superbe!

      Ștergere
  2. Da, le felicităm pe câștigătoare pentru meritul lor. Eu am pus coletele, vă rog să mă anunțați când ajung! Seară faină!

    RăspundețiȘtergere