miercuri, 29 martie 2017

The book buying TAG


Salutare,


În sfârșit un TAG, de mult nu am mai făcut unul! Mulțumesc Miha de la The Cemetery of Books, puteți citi răspunsurile ei dând click pe numele blogului
.

1. De unde îți cumperi cărți?

Cel mai adesea, de pe elefant. Însă îmi cumpăr cărți uneori și de la chioșcurile de ziare (în fiecare marți, spre exemplu, apare câte o carte de la Top 10+ Polirom, și e 10 lei). Și din Librarium și Cărturești, am o satisfacție enormă să-mi cumpăr cărți din librăriile reale.

2. Plasezi precomenzi pentru cărți?

Niciodată.

3. Câte cărți comanzi în medie pe lună?

Haha, aici clar depinde de stare, nu știu.

4. Împrumuți cărți de la bibliotecă?

Nu am mai făcut asta de ani buni, deci nu. Am un fix, și anume că-mi place să am în bibliotecă acele cărți pe care le citesc.

5. Care este părerea ta în legătură cu cărțile împrumutate?

Ce-i drept, de câteva zile mă tot întreb cui am dat niște cărți, pentru că nu le mai am în bibliotecă. Și mă ia groaza când îmi dau seama că nu mai știu. Deci, domle, dacă-ți dau o carte, dă-mi-o înapoi, măcar, chiar dacă nu așa cum ți-am dat-o.

6. Ce părere ai despre cărțile second-hand?

Adică acele cărți de la anticariat? Nu știu, o să sune ciudat, dar îmi place să am cărți noi. Sau dacă am și cărți vechi, le țin separat de cele noi, na, deși întotdeauna cărțile vechi sunt mai fidele în traduceri și chestii de acest gen.

7. Îți ții cărțile pe care le citești separate de celelalte?

Te referi la cărțile pe care le citesc în momentul de față? Sau cărțile din bibliotecă, ce sunt împărțite în „cărți pe care am să le citesc în viața asta” și în „nope, never”? Păi, sincer, eu am în plan să-mi citesc toate cărțile din bibliotecă, dar mereu apar și apar și apar. Deci, nu, nu sunt separate, ci amestecate.

8. Plănuiești să citești toate cărțile pe care le deții?

După cum am zis; însă cu mici excepții.

9. Ai donat vreodată cărți?

Nu, fiindcă nu prea am avut ocazia. În schimb, am dăruit foarte multe.

10. Ți-ai interzis vreodată să-ți cumperi cărți?

Nici gând. E un lucru care mă face fericit. De ce să-mi interzic fericirea?

11. Crezi că îți cumperi prea multe cărți?

Poate, dar nu îndeajuns de multe, așa cum aș vrea, asta-i clar.

Mulțumesc încă o dată, Mihaaaa, lecturi frumoase și cu spor tuturor!

2 comentarii:

  1. Ce răspunsuri superrr :D Și mie îmi place să am în bibliotecă cărțile pe care le citesc, dar mai fac și excepții când îmi trebuie o carte neapărat pentru școală și nu mă atrage în mod special.
    Cu plăcere pentru tag și mă bucur mult că ți-a plăcut. Lecturi frumoase în continuare ^.^

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mulțumesc de tag, înainte de toateee! Lecturi frumoase și ție, Miha!

      Ștergere