miercuri, 3 august 2016

Ce cărți am citit în iulie


Salutare,

Având în vedre că am scăpat de BAC, de admitere, și totul a mers de minune, am reintrat în forță și m-am reapucat - după o luuuuuuuungă absență, de citit și de blogging! :) Așadar, după cum vedeți, activitatea blogului a crescut și mă bucur nespus de prezența voastră! Să vă spun ce cărți, din ce îmi aduc eu minte, am citit în luna iulie - printre cele de chimie și biologie, hah:

  1. Patria mea A4”, de Ana Blandiana - 5 steluțe din 5;
  2. „Visele lui Mary”, de Alex Berindei - 5 din 5 steluțe;
  3. O iubire imposibilă”, de Christine Angot - 5 din 5 steluțe;
  4. „Orele”, de Michael Cunningham - 4 din 5 steluțe;
  5. „Jurnal de la Tescani”, de Andrei Pleșu - 3 din 5 steluțe;
  6. nu mă doare nimic doar lipsesc”, de Marius Lăzărescu - 2 din 5 steluțe;
  7. Frica. Scrisoare de la o necunoscută”, de Stefan Zweig - 5 din 5 steluțe; 
  8. Ultimii martori”, de Svetlana Aleksievici - 5 din 5 steluțe;
  9. Cronica unei despărțiri”, de Andreea Chiuaru - 4 din 5 steluțe;
  10. Billie”, de Anna Gavalda - 5 din 5 steluțe;
  11. Se numea Sarah”, de Tatiana de Rosnay - 4 din 5 steluțe; 
  12. „17”, de Kenzaburō Ōe - 2 din 5 steluțe;
  13. „Cititorul din peșteră”, de Rui Zink - 4 din 5 steluțe;
  14. „Poveștile Reginei Maria a României”, de Regina Maria - 5 din 5 steluțe;
  15. „Soția 22”, de Melanie Gideon - 3 din 5 steluțe.
Și probabil mai sunt două-trei, dar nu-mi amintesc. Majoritatea cărților au recenzii pe blog, iar la restul, urmează să apară! :) Lecturi frumoase, voi ce ați mai citit?

Anndrei

12 comentarii:

  1. Nu prea am citit foarte mult în luna iulie, deoarece am fost ocupată cu admiterea la liceu, colegii și tot tacâmul, dar am citit 3 cărți: ”Cu cărțile pe masă” - Agatha Christie, ”Dragoste siciliană” - Evelyn Anthony , ”Îmbrățișare în amurg” - Sandra Brown și ceea ce citesc în momentul de față, se numește ”Contesa de Charny” - Alexandre Dumas ^^ . Până se va termina vacanța, sper să reușesc să citesc, măcar o parte din ceea ce mi-am propus. O zi faină! :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Sper că ai intrat cu bine la ce liceu ai vrut! :)
      Lecturi frumoase, trebuie să recunosc! Îs curios în legătură cu cartea lui Dumas. Să-mi spui o părere, te rooog.

      O zi frumoasă și ție!

      Ștergere
    2. Da, am intrat unde am vrut și când o să termin cartea de citit, o să-ți spun părerea mea. ^^ >:D<

      Ștergere
    3. Felicităăări și lectură plăcut! (hug)

      Ștergere
  2. Waaa, ce de carti! Eu nu am apucat sa citesc atat de multe, bravo!

    RăspundețiȘtergere
  3. mama ce mult ai citit. Esti un cititor feroce :). Cum reusesti?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. :)) Nu știu, Gabriela. Pur și simplu citesc și atât!

      Ștergere
  4. Hehe, sunt curioasa de ce crezi despre Orele

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Postez recenzia astăzi, cred! :) Cât de curând, în orice caz.

      Ștergere
  5. Atât de multe, Dumnezeule!!!
    Eu abia reușesc să citesc ceva vara, mi se pare imposibil, mai ales că sunt plecată mai tot timpul și îi perioada aceasta pentru clasa aXIa, ohh.
    Vreau să-ți aflu secretul!!

    Lecturi frumoase :3

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Nu e tocmai un secret. Citesc foarte mult și stau până târziu. Adică, vreau să zic, nu citesc încontinuu, dar într-o serie, spre exemplu, dimineața, după-amiaza, seara, citesc în jur de 100-150 de pagini, depinde de stare! :)

      Asemeneaaa!

      Ștergere