sâmbătă, 22 august 2015

În curând la Editura Trei


Salutare,

Îmi cer scuze pentru imensa-mi absență, am fost într-o vacanță cu niște prieteni foarte dragi. Dar revin în forță și cu noi recenzii și cărți citite. Între timp, Editura Trei iarăși ne surprinde cu cărți frumoase. Am să vă las noutățile ce urmează să apară mai jos:




Coperțile acestea arată fantastic și sunt sigur că ascund povești demne de descoperit. Mulțumim Editurii Trei pentru asemenea noutăți și pentru toată munca depusă! 

Lecturi frumoase și numai bine!


16 comentarii:

  1. Ghici cine-i în cutie o vreau neapărat! Ai citit Ghici cine moare primul?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Arată awesome, nu? :D Nu am citit-o, dar am să le iau pe amândouă imediat ce apare și „Ghici ce-i în cutie”. :D Tu ai citit?

      Ștergere
  2. Aaaaandrei, credeam că tu nu mai ieși ! Ar fi bine să vii cu recenzii noi, asta aș spune dacă n-aș fi avut și eu o absență imensă. Din păcate, eu nu am recenzii de pregătit, voi avea, pentru că nu am citit atât de mult până acum.
    Și că tot veni vorba, cel mai mult îmi place coperta de la cartea aceea, „Ghici ce-i în cutie” pentru că e un fel de iluzie optică. :D :)
    Enjoy !

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. :)) Am fost într-o mini-vacanță. Dap, trebuie să revin cu recenzii pentru că rămân în urmă. Daaa, și eu ador coperta aia, îmi place mult, mult. (hug)
      Zi faină!

      Ștergere
  3. GENIALĂ! Coperta cărții „Ghici ce-i în cutie”, bineînțeles. Prima dată când am văzut-o pe facebook puteam să jur că era legată o sfoară adevărată în jurul ei. :))
    Trebuie să citești și „Ghici cine moare primul”!! Nu are cum să-ți scape cartea asta, zău așa!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Știiiiiiiiu! Asta am crezut și eu.
      Păi am de gând să mi le iau foarte curând pe amândouă. Abia aștept!

      Ștergere
    2. Nu e sfoara adevarata in jurul ei?

      Ștergere
    3. Nu! :))) Așa e coperta, cel puțin așa cred. :D

      Ștergere
    4. Eu am crezut, inițial, că-i sfoară adevărată pusă așa de editură, ca să dea bine! :)) Dar cred că e un efect foarte interesant și abia aștept să pun mâna pe ea!

      Ștergere
  4. Vreau sa citesc Chemarea monstrului, Patrick Ness are un nume foarte potrivit pentru a scrie carti cu monstrii si chiar sunt curioasa cum i-a iesit :D

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. E cel care a scris și „Vocea pumnaului”, parcă, care n-a fost tocmai așa de bine primită, din câte am citit. Dar asta chiar sună binișor!

      Ștergere
    2. Hmm, o sa caut si Vocea pumnalului, sa vad cu ochii mei de ce nu a fost primita prea bine.

      Ștergere
    3. Am auzit că nu prea e interesantă și n-are o poveste cine știe ce.

      Ștergere
    4. Ei, atunci o să o caut cândva, până atunci oricum am multe altele de citit :D

      Ștergere
    5. Doamne, și eu am o groazăăăăăă! Și trebuie să mai primesc cărți, Doamne!

      Ștergere
  5. Genial arata! :)) Cei de la Ed. Trei is rapizi rau

    RăspundețiȘtergere