duminică, 11 octombrie 2015

The Coffee Book Tag!


Salutare,

Un TAG primit de la Yuki Black. Mulțumesc tare mult, o puteți găsi aici. Ca o mică notă: nu-i așa că vremea de afară este pur și simplu genială? Nu știu cum e pe la voi, dar la Iași plouă așa frumos și e frig și toate cele. Simply awesome!

1. Cafea neagră: O carte în care intri cu greu, dar care dispune de mulți fani.

Hm. Nu prea cred că înțeleg întrebarea. Spre exemplu, am încercat să citesc „Fluturi”, de Binder, dar n-am reușit „să intru” în poveste, așa că am abandonat-o pe la primele cinci pagini. Totuși, cred că am să zic „Mândrie și prejudecată”, pentru că mi-a luat ceva până să dau credit stilului autoarei. Nu știu, așa mi s-a părut, însă s-a dovedit - la o a doua lectură - un roman minunat. Vi-l recomand. 

2. Peppermint mocha: Numește o carte/serie care devine mai populară pe durata verii sau în zile festive.

Ăăăă! Nu prea am habar, nu prea citesc serii. N-am idee, așadar. Am să zic „50 de umbre ale lui Grey”, o citești mai ușor iarna - părerea mea - fiindcă e frig și sunt unele pagini care pur și simplu „ard”. Același lucru cu seria „Crossfire”, a lui Day. Iar la cărți, cred că sunt cărțile alea de Crăciun gen „Fulgi de iubire” și altele care-s citibile doar în perioade ale anului.

3. Ciocolată caldă: Care e cartea preferată din copilărie?

Buratino și cheița de aur”. Vai, de câte ori am citit-o când eram mai mic!
 
4. 2 shoturi de expresso. O carte care te-a ținut în priză de la început până la final.

Fata din tren”, cred, dar aș mai putea numi și „Adevărul despre cazul Harry Quebert”. De asemenea, și „Culoarea Purpurie”, „Grădina uitată”. Îs o groază!
 
5. Starbucks: Numește o carte pe care o vezi pretutindeni.

În ultima vreme? „Biblia pierdută” de Igor și „Grey”, de E.L. James. 

6. That hipster coffee shop (aici am schimbat puțin naționalitatea autorului): Oferă-i unui autor român recunoștință. Care este acesta?

Drumeș. Eliade. Doi dintre autorii mei preferați din toate timpurile.

7. Oops! Din greșeală am luat cafea decofeinizată: Numește o carte de la care așteptai mai mult.

Camera groazei”. M-a dezamăgit destul de mult!

8. Amestecul perfect. Numește o carte care a afost atât amară cât și dulce, ca într-un final să fie satisfăcătoare.

Marele Gatsby”, cred. Romanul acesta a fost bun, de fapt, dar unele fragmente chiar m-au lăsat cu un gust amar. :) 

Nu cred că e nevoie să nominalizez pe cineva. Îl poate face oricine vrea. Mult succes și spor!
 

4 comentarii:

  1. Uh, interesantă postare, o preiau și eu. :D
    Legat de "Marele Gatsby" cred că e singura carte la care mi-a plăcut mai mult ecranizarea. Nu am reușit să intru prea bine în poveste și recunosc că în unele pasaje nici nu înțelegeam ce se întâmplă.
    Oh, și mă bucur să văd că Eliade este și unul dintre autorii tăi preferați români.
    Pupici, Andrei!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Nu am văzut ecranizarea la „Great Gatsby”, dar am s-o încerc. Da, într-adevăr, romanul a fost mai greoi. Eliade for the win! :D
      (hug)

      Ștergere
  2. Uh, și la Sălaj plouă cu găleata. Noaptea trecută m-am trezit și-am scris două poezii în timp ce ascultam ploaia.No, ce să-mi faci?
    Am primit și eu tag-ul de la Yuki, îl fac imediat, mi-e ciudă că mi-ai luat-o înainte :)) La prima întrebare cred că aș fi fost determinată să zic iar Fluturi și să zic iar că e o carte de groază apoi să mă lungesc cu comentarii aiurea, că na, cartea asta chiar m-a scos din sărite. =)) Dar na, acum mi-a venit în minte alta la fel de enervantă... glumesc, Iri ! Nimeni nu-ți ia locul. :)
    Și vorbind de Grey, deja cred că simt miros de pagini fierbinți. Și de postări din alea „feeling înfierbântat/ă, în suspans, argggghhh, fierbințeală, blabla” pe care dacă le-aș citi la bunica ar zice puțin din „Ferească sfinții!” și „Pe vremea mea mai erau din ăștia cu capul de porțelan, da' nici chiar așa! ”. Și mare dreptate are :D

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ce frumos! :D Și pe mine mă inspiră ploaia, hehe. Eh, na, mereu ți-o iau eu înainte. Nanananana! Să nu mai vorbim de drama Queen aka Iri, că săraca sughite.
      Lasă, lasă, atâtea întâmplări cu ”Grey” prin Cărturești încât... No, just no!
      Porțelan, zici? Eu aș zice carton. CARTON!

      Ștergere