sâmbătă, 31 octombrie 2015

Un loc pe raftul meu (XXV)


Cărțulii, cărțulii!

 
Cărțile frumoase vin odată cu toamna. Vai, și-s așa frumoase, Doamne. Luna asta a fost destul de plină de cărți, având în vedere că au poposit pe rafturile mele în jur de vreo douăj' de frumuseți dintr-astea. E ciudat: am o groază de cărți necitite, parol, chiar o groază, și încă-mi cumpăr. Intru într-o librărie fără intenția ulterioară de a-mi cumpăra ceva, dar apoi ies cu cel puțin o carte în mână (evident, plătită). Nu că m-aș simți aiurea că fac asta, Doamne ferește, însă încă nu-mi pot explica „fenomenul”. Eh. Timp s-avem. Și ceai. Iată ce cărți am reușit să mai adun de la ultima postare de acest gen, de AICI


Am câștigat acest roman la un concurs pe blogul Pasiunile mele. Chiar voiam să văd ce-i de capul acestui autor, având în vedere, de altfel, că a și câștigat Nobelul pentru Literatură în 2014. 


Am primit cartea aceasta de la o colega. Haha! Nu știu cât de curând am s-o citesc, dar era gratis, deci cu ce-mi strică?
 

Am citit primele trei volume din serie. Lectura e ușoară, așa că am de gând s-o duc până la capăt.
 

Mi-am cumpărat acest roman deoarece am vorbit cu autoarea și s-a dovedit a fi un om foarte frumos, deschis și sensibil. Abia aștept să-l citesc, sunt sigur că n-o să mă dezamăgească.
 

Doi „necunoscuți” în casă. Ce mă fac, ce mă fac? Mi-am luat cartea pentru că era foarte ieftină.
 

Încă puțin, vreo două cărți, și termin toată seria lui Eric-Emmanuel Schmitt. Îl ador pe acest autor.
 

Mă intrigă tilul, așa că am zis s-o încerc.
 

Am auzit că filmul este foarte bun, dar vreau întâi să încerc cartea. :)
 

Am primit romanul acesta de la autoare, un om frumos și inteligent. Abia aștept să văd cum e.


Foarte mult persoane mi-au recomandat romanul, chiar și vânzătoarea de la librărie. Abia aștept să-l citesc.
 

Mi-am luat acest roman deoarece de ceva vreme vreau să-l citesc. L-am răsfoit și sunt sigur că ascunde o poveste de viață foarte interesantă și, de asemenea, tristă. Vedem ce-o fi! :)

Voi, dragilor, ce v-ați mai cumpărat, ce mai citiți? Numai bine și să aveți un weekend călduros!

4 comentarii:

  1. Regii timpului ma tenteaza si pe mine sa o cumpar...

    RăspundețiȘtergere
  2. ce bine arata o regina pe esafod, ce coperta frumoasa. Am auzit ca Hilary Mantel scrie niste carti de fictiune istorica superbe

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Daaa, ador coperta! :) Pot să mă uit la ea din ambele părți. Și eu, și are un rating foarte mare pe Goodreads, ceea ce e de bine. Mersi de vizită! (hug)

      Ștergere