luni, 22 decembrie 2014

Revelația, de Sylvia Day - Recenzie

Al doilea roman din seria CROSSFIRE, continuând o poveste plină de iubire, sacrificiu, dragoste, pasiune, peste care se așează umbrele trecutului. Și mai surpinzător, mai încendiar și mai... dorit!

Ne-am obișnuit cu persoanejel Eva și Gideon încă de la primul volum, „Atracția”, al cărei recenzie se găsește AICI

Sylvia Day este autoarea a peste 12 bestselleruri internaționale care au urcat pe locul 1 în topul The New York Times, distinse cu numeroase premii și traduse în mai mult de 35 de limbi. A fost nominalizată pentru premiul Goodreads Choice la categoria „Cel mai bun autor” și pentru activitatea ei a fost considerată „Autorul anului pentru romanele de dragoste”, pe site-ul Amazon. A câștigat și premiul Reviewers Choice din patea RT Book Reviews și a fost nominalizată de două ori la prestigiosul premiul RITA de Asociația Scriitorilor de Romane de Dragoste. Ca să ne reamintim, un pic, ce surprindea Sylvia Day în primul volum, voi cita puțin din recenzia sa:

Eva, o tânără de 24 de ani, se mută în orașul New York, un oraș al posibilităților și al unei noi vieți, alături de prietenul ei cel mai bun, Cary, fiind colegi de cameră. Căutându-și un loc de muncă, aceasta se angajează la o agenție publicitară, moment din care viața femeii începe, cu totul, să se schimbe. Mai precis, din momentul în care se întâlnește cu Gideon Cross, în niște circumstanțe amuzante și deloc plăcute pentru Eva, situație în care nu a fost pentru singura data la picioarele domnului Cross- nici la propriu, dar nici la figurat.
Încă din prima clipă, Eva vede în Gideon Cross exemplul perfect al masculinității, vede în el bărbatul ideal și carismatic, care îți mișcă fiecare hormon din tine, care au „un sex-appeal de te zguduiue, care le au pe toate”. După lungi rețineri și încercări, cei doi îndrăgostiți- că asta au fost încă de la început, se angajează în întreținerea relațiilor ce țin de partea fizică.

Bun, până aici toate bune și frumoase: mult scene fierbinți și pline de pasiune, presărate cu niște certuri pe ici pe colo, dar nimic prea serios, menit să distrugă relația dintre cei doi. Cel puțin, asta ne oferă primul volum al seriei, „Atracția”. Începând cu al doilea volum, Sylvia Day ne aduce în cale ceea ce poată numele de „ispită”. Așadar, atât Cross cât și Eva încep, într-o oarecare măsură, să-și slăbească relația. Toate OK, până se ajunge la gelozia extremă a lui Cross și neputința Evei. Ce se va alege de cei doi și de relația lor? Vor putea trece eroii noștri peste aceste încercări ale destinului? Ne va dezvălui Gideon secretul ce-i bântuie visele și-l face să delireze? Adevăruri șocante ne sunt relevate în acest capitol, al cărui nume (parcă) este predestinat: „Revelația”. Mister, dramă, lacrimi, despărțiri reci, reîmpăcări dulci și.... Adevăruri crude! Sylvia Day este un maestru al acestui gen, nu mă înșel când spun asta!

Aprecieri:
„Când vine vorba de scene în care atracția dintre personaje devine aproape insuportabil de erotică, Sylvia Day are puține rivale în literatura de gen.” - Booklist
„Eva și Gideon... fac din "Revelația" o carte mai bogată și mai realistă decât multe dintre romanele contemporane pe care le-am citit în ultima vreme.”- Romance Junkies
„... scenele fierbinți și răsturnările de situație neașteptate îi vor face pe cititori să vrea să citească și mai mult.”- Library Journal

Le mulțumesc din suflet celor de la Editura Litera pentru posibilitatea enormă de a citi acest roman ce te ține în alertă și cu sufletul la gură. Cartea poate fi comandată de pe site-ul editurii, de AICI, la un preț foarte bun, cu o reducere de 30% (economisești 12 lei). Încă o dată, îmi cer scuze pentru tot ce s-a întâmplat cândva și să aveți parte de un Crăciun minunat!

Traducere din limba engleză de Florența Simion
416 pagini