sâmbătă, 6 decembrie 2014

Ghetuțe pline de la... Litera

Salutare,

După ce mi-am pierdut cuvintele și capul la „Olimpiada de literatură ca atitudine de viață”, am ajuns acasă și, ca să vezi, peste puțin timp mă sună curierul și îmi spune că am un pachet. Mă gândeam eu că are să fie de la Litera. Așa că după ce Moșul mi-a umplut ghetuțele, iată încă o surpriză plăcută.


Le mulțumesc frumos pentru toate cele trei cărți („Revelația”, „Împlinirea” de Sylvia Day și „Trandafiri”). Le voi citi cu mare plăcere. De asemenea, le mulțumesc pentru semnele de carte, îs de adăugat la colecție.

O seară frumoasă și la mulți ani sărbătoriților, vă aștept la concursurile active!

8 comentarii:

  1. sunt foarte curioasa cum este cartea "Trandafiri"
    sa le citesti cu placere :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. I-am rugat pe cei de la Litera să mi-o trimită pentru recenzie deoarece am citit că are ecouri din „Pe aripile vântului”, și iubesc cartea aceasta. Îi voi face o recenzie imediat ce-o termin!

      Ștergere
  2. Am citit si eu doar primul volum, Atractia si nu mi-a placut deloc, nu cred o o voi continua.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Le-am luat doar ca să văd ce se mai alege de cei doi și pentru că, până la urmă, e o lectură lejeră, chiar dacă nu aș da-o oricând pe alt gen de carte!

      Ștergere
  3. Din seria "Crossfire", am citit doar primul volum, dar abia astept sa le citesc si pe celelalte. :)
    Lectura placuta, Andrei! :D

    RăspundețiȘtergere
  4. Răspunsuri
    1. Mulțumesc, într-adevăr, sunt foarte frumoase! Succes, te mai aștept!

      Ștergere