marți, 16 decembrie 2014

I wish




Mi-aș dori, uneori, ca străinii să-mi zâmbescă atunci când le zâmbesc.

Mi-aș dori să visez mult mai des.

Mi-aș dori să nu mai existe atât de multe răutate.

Mi-aș dori ca spiritul Crăciunul să fie, iarăși, același. Vreau să fiu iarăși mic!

Mi-aș dori ca praful să nu se mai așterne atât de mult prin biblioteci.

Mi-aș dori ca, uneori, să reușesc să-i înțeleg pe cei pe care nu îi pot înțelege; să aflu ce au în minte.

Uneori îmi doresc să fiu invizibil.

Voi nu?

Mi-aș dori să fiu o pasăre. Să pot zbura!

Mi-aș dori o călătorie în jurul lumii și să-mi fac poze cu câte un om din fiecare cultură.

Visul meu de o viață.

Mi-aș dori să sar cu parașuta, în timp ce cineva îmi filmează expresia.

Îmi doresc să mă văd prin ochii altcuiva, să văd cum mă percepe lumea.

Oare aș fi dezamăgit?

Mi-aș dori să am mai multe încredere în mine.

Oare ar trebui?

Mi-aș dori un fular cu imprimeuri de Crăciun, o căciulă drăguță cu moțoc și o pereche de mănuși cu reni.

Cer prea multe?

Mi-aș dori ca și cei săraci să aibă un Crăciun fericit. Mi-aș dori să învățăm să dăruim, să învățăm să prețuim și să întindem o mână aproapelui nostru. Mi-aș dori să pot oferi tuturor ceva. Un gând, un zâmbet, o rugăciune. Un pas către împlinire. Mi-aș dori să pot fi capabil să aduc fericire, să împrăștii bucurie și spirit. Să iubesc, să fiu iubit și să învăț ce este iubirea.

Mi-aș dori.

Să nu mă trezesc niciodată din vis!


6 comentarii:

  1. Ganduri profunde si multe dorinte. Daca s-ar materializa ar fi prea frumos. Asa cum te-ai exprimat si tu, este un vis frumos, este visul tau.
    Continua sa iti doresti, continua sa faci ceea ce simti, poate ca asa lumea va fi altfel si poate cine stie, chiar mai buna de atat.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Bună și îți mulțumesc că ai trecut pe aici, și îți mulțumesc pentru cuvinte și necuvinte. Viitorul ne va aduce lucruri bune... Atât timp cât noi vom crea viitorul. Zi frumoasă!

      Ștergere
  2. Şi eu vreau să fiu iar mică.... Dacă vrei să sari cu paraşuta vezi că sunt cursuri gratuite pentru cei care au sub 21 de ani, după ce înveţi să sari se rezolvă cu filmatul

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. :)) Bine de știut. Nu vreau să creeeesc deloc, vreau să rămân tânăr și zvelt. Hehe!

      Ștergere
  3. Am dat din intamplare de blog-ul tau si am ramas pentru cateva minute rasfoindu-l. Mi-a placut ceea ce am citit aici. Ai un mare talent la scris. Mi-as dori sa continui sa scrii.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mulțumesc mult, mult, de vizită! :) Scriu, dar tot ce scriu adun în viitoare cărți (poate). O zi frumoasă și un weekend liniștit!

      Ștergere