luni, 22 decembrie 2014

De prin telefon- Provocare!


Salutare,
Vin cu idei mărețe.
„Nu-mi ucide vibrația” (traducere din „Sub aceeași stea”- John Green), încă sună ciudat în mintea mea.


Știți care e cel mai drăguț lucru la acest semn de carte? Că l-am primit de la un coleg, când am ajuns la școală, cam așa: „Uite, Andrei, semnu' ăsta de carte. Am trecut seară pe lângă un târg și l-am văzut și m-am gândit că tu citești și na... Sper să-ți placă!”

Aici putem observa o încercare reușită, după zeci de minute de tocmeală, de a-i face o poză pisicii mele. Motanului meu, adică. Nu, asta sună prea greșit. 


Noi achiziții pentru biblioteca mea micuță. „Silmarillion”, „Povestea târfelor mele triste” și „20 de ani în Siberia”. De asemenea, astăzi mi-am cumpărat și o carte scrisă de Celine Dion (una dintre artistele mele preferate), „Viața mea, visul meu”.


Poza asta.. Da!


Această poză am făcut-o în timp ce citeam „Pe aripile vântului”, cam pe la doișpe și ceva noaptea. O carte superbă!


Și așa se comportă un motan nebun! Una din isprăvile pișicherului de mai sus.


E foarte interesant când scotocești prin trecut. Poți găsi sentimente încă vii în sufletul tău. Încercați!
Ce-ar fi să postăm, de câteva ori pe lună, poze din viața noastră? Poze fără sens, fără descrieri, fără declarații, fără dedicații sau explicații. Poze făcute din pasiune, lipsă de timp și amuzament. Cine se bagă?


10 comentarii:

  1. Foarte frumușică pisica ta, iar ” Pe aripile vântului” este cartea mea preferată.O idee interesantă cea cu postatul pozelor.

    RăspundețiȘtergere
  2. Mulțumesc mult, Adina, pentru comentariu și prezentă. „Gone with the wind” este un roman superb, m-am îndrăgostit de el. De fapt, cred că orice adolescent s-a(r) îndrăgosti, la un moment dat, de această carte. Margaret Mitchell este un geniu. Da, dar, după cum se vede, nu prea dorită această idee. Mai așteptăm. Mersi că ai trecut pe aici, succes!

    RăspundețiȘtergere
  3. Imi place pisica ta, de fapt imi plac toate pisicile, sunt animale inteligente, dupa cum se vede trag la carti :))

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. :)) Sincer, nu-mi prea plăceau pisicile înainte să primesc pisica aceasta. O fi trăgând ea la cărți, dar și când trage peste ele (am adăugat acum o poză, editând postarea de sus- să vezi numai ce a făcut; culmea, că fix atunci vorbeam despre ea și, după ce am terminat de vorbit, a început să sară prin bibliotecă și a dărâmat cărțile, nțnțnțnț).

      Ștergere
    2. Vai, nu ti-ai dat seama, ar fi vrut sa citeasca şi ea ceva :))) Uitându-mă la ce a ales să dărâme aş zice că are gusturi bune. În plus, cine ştie când te-ai fi gândit să rearanjezi cărţile în bibliotecă dacă nu le dărâma ea, aş zice că s-a gândit doar la binele tău

      Ștergere
    3. :)) Mă gândeam eu că avea de gând ea să pună mâna pe-o carte. Tura următoare când postez poze, îți arăt cum am prins-o și în fapt (puțin mai chinuit faptul acesta, într-adevăr). Tot răul spre bine, nu?

      Ștergere
  4. Sunt singura care încearcă să-şi de-a seama ce cărţi se află pe raftul de sus, în poza cu pisica? :)) Pisica e foarte frumoasă, apropo. Eu nu-mi las pisica pe lângă cărţi, că iese urât şi nu-i place când o cert :)) Le-ar rupe pe toate, aşa, de distracţie. Tricoul tău m-a făcut să-mi fie foame.
    O să încerc să ''scotocesc'' şi eu prin trecut, poate dau de chestii interesante.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. :)) Haha, mie-mi zici? Când văd cărți pe undeva, în poze, întotdeauna mă chiorăsc în ecran să-mi dau seama ce cărți sunt. Dar, dacă vrei, îți pot spune ce cărți sunt:
      Arthur Golden- „Memoriile unei gheișe”;
      Alexandra Ripley- „Scarlett I, II, III”;
      Cristopher Cioccone- „Viața cu sora mea Madonna”;
      „Fiecare pentru sine”- Beryl Bainbridge (asta este o copie a filmului „Titanic”, oarecum OK);
      „Proscrisul”- Sadie Jones;
      „Am trăit vremuri moderne”- Linda Grant;
      „Animalul inimii”- Herta Muller;
      „Te-aș recunoaște dintr-o mie”- Laura Lippman;
      „Lecturile copilăriei clasa a V-a”- nu mă întreba ce caută acolo. :))
      Tricoul l-am primit cadou de la cineva, hihi. E interesant, crede-mă, după ce că te amuzi, mai dai și peste lucruri care-ți stârnesc vibrații.

      Ștergere