vineri, 20 martie 2015

Un loc pe raftul meu (VII)


Salutare,

Astăzi am fost la „Insurgent”. A fost supeeeeeer! Voi ați fost? În fine, voi reveni mâine cu o recenzie, în seara asta îs prea obosit. Un micuț post în care am să vă prezint achizițiile mele de luna asta.


Am profitat de târgul Librex de la Iași și mi-am luat acest volum de Eric-Emmanuel Schmitt pe care mi-l doresc de ceva timp!


„Copiii întunericului”, primit de la Lavinia Călina. Abia aștept să-l citesc!


„Jurnal ascuns”, de Sebastian Barry, tot de la Librex 2015. Un preț foarte bun!


Cireșica de pe tort. Cărțile primite de la Editura Leda, cărora le mulțumesc din inimă pentru ele. Arată superb și abia aștept să le citesc.


Cartea aceasta am citit-o de la o prietenă, acum ceva timp, însă mi-a plăcut așa de mult încât mi-am zis că trebuie s-o am în bibliotecă.

Nu prea multe. Dar frumoase! Voi ce v-ați mai cumpărat? 
Un week-end frumos.
 

4 comentarii:

  1. Deşi am zis că nu mai cumpăr cărţi ca să strâng banii pentru târgurile de la sfârşitul lunii (în special pt kilipirim), ei bine, am cam dat puţin (mai mult) peste 100 de lei săptămâna trecută. Mi-am luat Fetele de îngheţată de Dorothy Koomson şi primul volum al trilogiei Arthur, Piatra magică (ce pot să spun, Camelotul mă fascinează de când mă ştiu), plus o carte pentru facultate, Putere şi interdependenţă - baza instituţionalismului. Am mai luat pentru maimuţele mele Micul prinţ, o carte cu Ben 10 în engleză şi Teddy Bear tales şi pentru sor-mea câteva cărţi de psihologie că ea cu asta se ocupă.
    Din ce ţi-ai luat tu am citit Divergent şi Insurgent (fiecare într-o noapte), cărţi pe care le iubesc pur şi simpu şi Jurnalul ascuns care este, de asemenea, una din cărţile mele preferate, am descoperit-o din întâmplare la bibliotecă şi m-am îndrăgostit de fiecare pagină. Elixirul dragostei şi Copiii întunericului le am şi eu pe listă, sper să le cumpăr cât mai curând.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ce titluri frumoase! Să le citiți cu plăcere și să vă bucurați de ele. Și eu abia aștept să citesc cărțile Veronicăi Roth!

      Ștergere
    2. Asta ca să nu spui că nu te-am avertizat, după o să simţi că trebuie neapărat să citeşti Experiment, e bine să ţi-l iei din timp, când le-am citit eu nu apăruse şi am crezut că înnebunesc.

      Ștergere
    3. Haha! :)) Așa am să fac. Mulțumesc de sfat.

      Ștergere