marți, 3 martie 2015

Un loc pe raftul meu (VI)


Salutare,

Primăvara a venit cu noi cărți, nu-i așa? În rândurile de mai jos vă voi expune cărțile pe care le-am cumpărat, primit pentru recenzii sau câștigat. Abia aștept să le citesc.


„Ce ne spunem când nu ne vorbim”, Chris Simion, am câștigat-o la un concurs.


„Surprizele vieții”, de Danielle Steel, de asemenea, tot la un concurs.


„Fetița care nu zâmbea niciodată”, de Lola Lafon, pentru că mi s-a părut interesant subiectul care o surprinde pe una dintre cele mai de preț gimnaste din lume, Nadia Comăneci.


„Și am spus da, o poveste de iubire”, de Elizabeth Gilbert. Cu această carte, termin toată colecția autoarei. Yeeeeehe! Abia aștept să mă amuz citind-o.


„Concer în memoria unui înger”, de Eric-Emmanuel Schmitt. Recunosc, mi-a plăcut enorm coperta. Dar autorul este genial.


„În țara norului alb”, de Sarah Lark. De mult mă tot țin să citesc cartea. Sunt sigur că o să fie bună!


„Dragoste în vremea holerei”, de Gabriel Garcia. Toate cărțile citite până acum mi-au plăcut, cu siguranță o să-mi placă și aceasta.


„Olive Kitteridge”, de Elizabeth Strout. Coperta mi se pare pur și simplu uimitoare. Nu mă întrebați de ce - n-am să pot explica!

 
 
„Fericirea începe azi”, de Jamie McGuire. Recenzia AICI. Mi-a rămas în suflet, recunosc!



Al doilea roman, scris tot de către Jamie McGuire, care prezintă povestea din perspectiva băiatului, a lui Travis. Supeeeeer!


„Locuri întunecate”, de Gillian Flynn. Mi-a plăcut mult descrierea, și m-am gândit că o să-mi placă. Plus că am auzit multe lucruri bune legate de „Fata dispărută”, scrisă de același autor.

Astea au apărut în biblioteca mea luna trecută și la începutul acestei luni. Voi ce ați mai cumpărat, ce ați mai citit, cu ce v-ați mai delectat? O primăvară plină de iubire și cărți. Ăsta e un pleonasm! Ha!

18 comentarii:

  1. Vreau de mult să citesc ceva de Eric Emmanuel Schmitt şi de Gillian Flyn...

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Gillian Flynn m-a atras încă de la „Fata dispărută”, chiar dacă n-am avut ocazia s-o citesc. Cred că e frumosă. De Eric Emmanuel-Schmitt m-am îndrăgostit de la „Oscar și Tanti Roz”. :) Săptămână frumoasă!

      Ștergere
  2. Am vrut sa citesc "Fericirea incepe azi" si chiar am inceput-o, dar batea prea mult pe cliseul baiat rau + fata cuminte si am gasit-o foarte enervanta, asa ca am abandonat-o. :D

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Hm, să știi că și eu am zis același lucru la început, dar s-a dovedit a ascunde diferite lucruri. Deși Travis e genul „dur”, în esență nu prea mai e așa dur, iar Abby, haha, nicidecum fata cuminte. Dar, cum ai zis și tu, poate prea suntem invadați de tipologia asta. Salutări!

      Ștergere
  3. Si eu am achizitionat mai multe crti luna trecuta, printre care se numara "De neînvins", seria "Cantec de gheata si foc" si seria "Ashleys". Foarte frumoase achizitiile! Spor la citit!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. „De neînvins” e și în lista mea. Să-mi spui cum ți se pare, te rog. Mulțumesc, spor și ție. Pupici!

      Ștergere
  4. Hmm, nu prea mi-am luat cărţi în ultimul timp, doar Nono de Renata Carageani :) La Schmitt este promoţie luna asta în librăriile Humanitas, dacă iei cel mai recent volum ai 20% reducere la orice alt titlu, intenţionez să profit de ea.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Interesant titlu, Anca, bine te-am regăsit. Oh, și eu am de gând să cumpăr „Elixirul dragostei”. Am răsfoit-o prin librării, dar nu mai am răbdareeee, pare super interesantă!

      Ștergere
    2. Păi acum e momentul să o cumperi, iti va aduce o reducere la un alt titlu, eu am citit recent D-l Ibrahim şi florile din coran şi mi-a plăcut foarte mult, ţi-o recomand

      Ștergere
    3. E pe lista mea. Cum, de altfel, toate cărțile lui Eric Emmanuel-Schmitt sunt. Despre ce e? :)

      Ștergere
    4. Despre un baieţel evreu (ma rog, mai mult adolescent decât baieţel, dar comportamentul lui ma duce cu gândul la un copil, poate sunt doar învăţată cu adolescenţi ceva mai maturi) care se împrieteneşte cu singurul musulman din cartier (de la care iniţial fura). Băiatul, pe care îl cheamă Moise, e crescut doar de tatăl lui după ce mama lui i-a părăsit plecând cu fratele lui mai mare. Tatăl nu e prea iubitor sau prea binevoitor, nici nu prea are grijă de el (nu material, spiritual), iar cel mai rău e că mereu îl compară cu fratele pe care nu îl cunoaşte şi nu o să ghiceşti cine iese mai prost. Aşa că Moise e dezorientat, iar d-l Ibrahim îl ajută să înţeleagă lumea şi să se înţeleagă pe el. E o călătorie de iniţiere în stilul inconfundabil a lui Schmitt.
      Sora mea mi-a recomandat-o, ea a citit aproape tot ce a fost tradus de Schmitt:)

      Ștergere
    5. Ce frumooos! Abia aștept să o citesc, sunt sigur că o să fie super. Mersi!

      Ștergere
  5. Ai reusit sa citesti Concert in memoria unui inger? :) Mie mi-a placut tare mult. Ce ai mai citit de la el in afara de Oscar si Tanti Roz?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Vaai, cum e, cum e? Nu, dar e următoarea pe lista mea, după ce termin „Fericirea mea ești tu”. Nu am mai citit de Eric Emmanuel-Schmitt, în afară de „Oscar și Tanti Roz”. Dar sunt sigur că toate cărțile sale îs geniale.

      Ștergere
  6. Am citit doar "Ce ne spunem cand nu ne vorbim” si chiar mi-a placut, spre surprinderea mea, mai ales citatele superbe peste care am dat. :)
    De cele doua Fericiri, de cand ma tot tin sa le citesc si nici acum n-am facut-o.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Crede-mă, Andreea, și eu m-am ținut de ceva timp să citesc cele două cărți ale lui McGuire ceva timp, abia acum am reușit. These things take their time. „Ce ne spunem când nu ne vorbim” e printre cărțile ce urmează a fi citite. Seară frumoasăăă!

      Ștergere
  7. Am citit doar "Locuri intunecate" si recomand. Romanele lui Gillian Flynn (am citit si "Gone Girl") sunt complexe si pe langa intriga politista/thriller (horror ar spune unii) exista si alte elemente care contureaza lumea fictionala. E practic un roman politist care te izbeste (si cred ca acesta este cel mai bun cuvant) prin verosimilitatea lumii si personajelor descrise.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Salutare, Claudiu. Dap, ți-am citit recenzia și mi-a plăcut. Mulțumesc că ai trecut pe aici. Am vrut chiar astăzi să mă apuc de ea, dar, ca să termin cu seria Elizabeth Gilbert, m-am apucat de „Și am spus da. O poveste de iubire”. După ce o termin, mă voi apuca de „Locuri întunecate”. Seară faină!

      Ștergere