vineri, 1 mai 2015

Isla și Fericirea până la adânci bătrâneți, în curând la Editura Epica


Dragostea se aprinde repede în New York – Oraşul Care Nu Doarme Niciodată, dar oare va dura această dragoste înflăcărată?

Romantică incurabilă, Isla s-a îndrăgostit de introvertitul desenator Josh încă din primul an de liceu, de la Şcoala Americană din Paris. Iar după o întâlnire întâmplătoare, în Manhattan, în vacanța de vară, dragostea părea să se înfiripe mai repede decât credea ea. Însă, atunci când încep al doilea an de liceu, în Franţa, Isla şi Josh încep să se confrunte cu problemele cu care toate perechile tinere au de furcă, inclusiv drama familială, incertitudinea în privinţa viitoarelor facultăți pe care le vor urma şi posibilitatea foarte reală de a fi despărţiţi.
Cu o apariţie episodică a personajelor preferate ale seriei, Anna, Étienne, Lola şi Cricket, această poveste de dragoste adevărată, adorabilă şi sexy – care are ca fundal de desfăşurare New Yorkul, Parisul şi Barcelona – încheie extatic îndrăgita serie a autoarei Stephanie Perkins.

„Stephanie Perkins este Jane Austen a generaţiei noastre. Poveştile ei îţi frâng inima, te alină şi te lasă fără aer de atâta fericire; e magie adevărată în aceste pagini – o experienţă pe care n-ai s-o uiţi.”—Tahereh Mafi, autoarea seriei „Spulberă-mă”, bestseller New York Times

„Fanii romanelor care îți frâng inima o vor adora.”— Boolkist

„E greu să-ţi închipui o poveste mai romantică decât Isla şi Fericirea până la adânci bătrâneţi.”—Bookpage, Teen Top Pick

„Eroii adolescenţi cuceritori cu vieţi romantice captivante fac deliciul lecturii… O abilă ilustrare a atracţiei covârşitoare, emoţionale şi fizice, simţite la prima iubire.”—Kirkus Reviews

„Perkins încheie trilogia poveştilor de dragoste înlănţuite cu un roman pasionant, care urmăreşte îndeaproape intensitatea emoţională a unei relaţii încă de la înfiriparea sa.”—Publishers Weekly

„Personajele lui Stephanie Perkins se îndrăgostesc aşa cum toţi ne-am dori să ni se întâmple, în timp real şi de-adevăratelea.”— Rainbow Rowell, autoarea cărţilor „Eleanor şi Park” şi „Fangirl”, bestselleruri New York Times

„Strălucitor şi plin de emoţii vii, Isla şi Fericirea până la adânci bătrâneţi este un roman uimitor şi pasionant.”— Rt Books Reviews

„Personajele veridice, dialogul deştept şi o iubire cu adevărat încântătoare sunt elementele de marcă ale unui roman care îi va încânta pe fanii autoarei şi va cuceri nenumăraţi admiratori noi.”— School Library Journal

Abia aștept această carte, sunt sigur că o să fie super. Coperta este fabuloasă, zău, cred că e printre preferatele mele. Zi frumoasă și lecturi plăcute!

7 comentarii:

  1. Daaaa! Abia astept cartea, abia astept. Si mie imi place foarte mult coperta <3

    RăspundețiȘtergere
  2. O s-o putem comanda în curând! Succes, coperta e foarte inspirată!

    RăspundețiȘtergere
  3. Nu ma dau in vant dupa cartile de la Epica, majoritatea is pentru adolscenti. Dar mi-a placut Printre Tonuri Cenusii, mi-a adus aminte de Jurnalul Annei Frank si Jurnalul une ifete care a supravietuit Holocaustului :) Succes

    RăspundețiȘtergere
  4. Şi mie mi-a plăcut Printre tonuri cenuşii, dacă tot vine vorba de cărţi de la editura Epica :D
    Oarceum aş vrea să citesc Lola şi băiaul de treabă din vecini, mi se pare o caret care să te relaxeze. Nu ştiu sigur, dar cărţile au legătură între ele? Pot citi una dacă nu am citit-o pe precedenta?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Nu am nicio idee! :)) Nu sunt, nici eu, mare fan al cărților de la Epica, deși au titluri foarte bune. Pupici.

      Ștergere
  5. Nu am citit nici o carte din seria asta, par cam siropoase...

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Da, într-adevăr, par cam siropoase și pentru adolescenți. Fix pentru adolescenți! :D

      Ștergere