miercuri, 20 mai 2015

Libris ne face viața mai frumoasă

5 comentarii:

  1. Intra-adevar, nu e nici un dubiu ca ne face viata mai frumoasa! :)) Mereu apelez la serviciile lor cand vreau o carte. Chiar zilele astea trebuie sa imi ajunga un colet.

    RăspundețiȘtergere
  2. Singura problemă e că ajung cam greu cărţile, mie mi-a întârziat şi aproape o săptămână o comandă. Înţeleg că sunt multe, dar măcar să îmi spună exact când ajunge. Nu de alta, dar când a venit nici măcar nu eram acasa, a trebuit să mă amâne curierul până a venit mama...

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Hm, mie nu mi s-a întâmplat, au fost destul de rapizi! :)) Deși, uneori, când aștepți cu nerăbdare niște cărți, niciodată nu e îndeajuns de raid. Oricum, am observat o chestie neașteptată: a trebuit să primesc o carte de la Târgul Cărții și, efectiv, ieri mi-au spus că o vor trimite iar astăzi am primit-o. Îs foarte prompți și rapizi!

      Ștergere
    2. mi s-a întâmplat o singură dată să îmi ajungă o carte aşa repede, culmea, cu poşta. Mă rog, poate am avut eu ghinion poate şi pentru că am cumpărat o carte imediat după lansare.

      Ștergere