duminică, 10 mai 2015

Recomandare Magazinul de Carte



Magazinul de Carte. De departe cel mai complex site pe care l-am întâlnit. Și nu mă refer, aici, la cărți în vogă, traduse de editurile de la noi, ci mă refer la cărți vechi, cărți frumoase și prime ediții apărute, care sunt mult mai fidele traducerilor, față de edițiile reeditate. 

„Călătorește înapoi în timp cu Magazinul-de-Carte.ro! Magazinul de Carte este un anticariat online cu o vastă ofertă de cărți, atât vechi cât și ediții noi, cărți de colecție sau cărți ediții princeps. Esti pregătit să revezi manualele copilăriei, revistele tinereții sau romanele adolescenței tale? Pe lângă toate acestea, anticariatul Magazinul de Carte îți oferă  un număr impresionant de partituri muzicale, numeroase reviste și almanahuri, cât și discuri vinil, discuri vechi ce acoperă toate genurile muzicale cât și discuri pentru divertisment sau cu povești și basme celebre. Magazinul de Carte este la dispoziția dumneavoastră!”
 
Nu știu, atunci când intru pe acest site, simt o căldură, o atracție față de cărțile vechi și frumoase. Îmi plac foarte mult cărțile vechi, nu le-aș da nici într-o sută de ani pentru cele „noi”, „în vogă”, îmi place să am în bibliotecă diverse cărți care-s, după cum mama spune, „mai mari decât mine”, cărți cu literatură adevărată și tentă istorică. Pe site găsiți o gamă variată de cărți, la prețuri foarte bune, cu reduceri substanțiale. Vreau să vă spun că aceste cărți nu-s nicidecum rupte, neîngrijite, sau oricum altfel (pentru că, atunci când auzim de „anticariat”, imediat ne zboară gândul la cărți vechi și neîngrijite, pentru că de multe ori asimilăm site-uri de genul cu oamenii care vând cărți în locul destinat anticariatelor). Dar sunt noi, în stare perfectă, v-o pot garanta, pentru că am primit trei cărți care arată foarte bine - iar mama a dat deja gata una. Deci, să vă prezint domeniile de cărți din care puteți alege:
Așadar, vă recomand cu drag acest site. Găsiți cărți la prețuri foarte mici, iar condițiile de expediere îs perfecte. Vă recomand să urmăriți pagina de Facebook a site-ului, pentru a fi la curent cu toate noutățile, ofertele și reducerile. Până atunci, să vă bucurați cu drag de ele!


4 comentarii:

  1. Stiu site-ul. Îl recomand la randul meu. :) Felicitari pentru inițiativa ta, te sustin.

    RăspundețiȘtergere
  2. De aici imi cumpar carti vechi, dar bune. Au multe din care poti alege si sunt foarte seriosi

    RăspundețiȘtergere
  3. Apar din ce în ce mai multe librării online. Şi ce spune teoria economică? dacă sunt mai mulţi competitori în piaţă preţul scade :D.

    RăspundețiȘtergere