miercuri, 13 mai 2015

Noutăți de la Corint



8 comentarii:

  1. Is foarte ingeniosi oamenii acesti, acum, ca au scos acea carte ”de colorat”. Am vazut la stand ca era destul de cautata. :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Da, dar îmi dau seama și că cineva a avut destul de mult de muncă! :)) Și aici mă refer nu doar la autoare.

      Ștergere
  2. Dacă promit să scriu o carte despre călătorie, îmi plăteşte şi mie cineva o excursie la Tokyo? Măcar ouă zile, nu mai mult.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. :)) Haha, mă ofer și eu pentru Egpit. Măcar o zi, așa, în treacăt, să văd piramidele și Sfinxul.

      Ștergere
    2. Da şi Egipt sună bine (când eram mică chiar voiam să fiu egiptolog, îţi desenez eu traseul dacă nu ai ideei). Şi dacă sunt deja luate mai am o listă luuungă de posibilităţi.

      Ștergere
    3. Eu voiam să mă fac arheolog. Mă visam printre mumii, catacombe, capcane. Pfiuuu! Sau ghid turistic! :))

      Ștergere
    4. ghid turistic.. aveai idei bune, se caută ghizi :)) cred că vorbitori de germană chiar mai mult decât alţii.

      Ștergere
    5. Visam să călătoresc, cu ocazia meseriei mele. Cred că e cel mai mare vis al vieții mele. :)) Să călătoresc!

      Ștergere